KERJA DARI RUMAH SEKARANG

Secara Sambilan atau Sepenuh Masa

Peluang Segera Seluruh Malaysia

Selamat Datang ke Jobdirumah.com

Hi, peluang untuk terima bayaran gaji yang sangat lumayan dan bekerja dengan syarikat – syarikat dari seluruh pelusuk dunia sebagai pekerja bebas hanya dari rumah. Anda boleh bekerja mengikut jadual sendiri, pada bila-bila masa yang sesuai dari keselesaan rumah anda.

Kami akan ajar anda bagaimana dapatkan kerja di rumah dari sumber - sumber yang sah.

Bidang Pekerjaan & Kemahiran

Antara kerja yang perlukan pekerja seperti anda adalah untuk membantu mengumpul maklumat dari internet, memasukan maklumat ke dalam sistem, membuat kajian maklumat yang di kumpul, menyediakan laporan & kerja – kerja am berkaitan.

Hampir semua jenis pekerjaan yang boleh di lakukan mengunakan komputer dan di hantar menerusi internet ada dalam pasaran kerja. Ia terpulang kepada anda untuk pilih bidang yang sesuai untuk bekerja.

Syarat – Syarat Utama

  • Boleh menulis, membaca dan faham B.Inggeris. ***
  • Mengunakan komputer dan internet dengan baik.
  • Mempunyai Komputer atau Laptop sendiri.
  • Mempunyai akses ke talian internet di rumah.

Lain – Lain Syarat

  • Mampu bekerja sendiri tanpa sebarang pengawasan.
  • Berupaya memahami dan mengikuti arahan yang di beri.
  • Bersedia untuk bekerja keras.
  • Bermotivasi dan mahu belajar perkara baru.
  • Mempunyai disiplin diri yang tinggi.

Maklumat Tentang Pekerjaan

Kerja ini adalah jenis pekerjaan bebas dan memerlukan orang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi & sanggup bekerja keras. Kerja tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fleksibel mengikut tugasan kerja yang di pohon.

Terbuka Pada Semua

Kerja ini terbuka kepada semua yang memenuhi syarat yang di nyatakan di atas dan juga kepada sesiapa sahaja yang mahukan kebebasan. Ia peluang yang baik untuk suri rumah, pesara, pelajar dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiri.

Tempat dan Waktu Bekerja

Boleh bekerja di mana sahaja asalkan ada akses internet. Di rumah, cybercafe, Starbuck, McD atau kedai mamak 24 jam. Tetapi sebaiknya di lakukan di rumah kerana ia lebih selesa dan tidak di ganggu oleh persekitaran yang bising.

Tawaran kerja adalah dari seluruh dunia dan masa bekerja boleh di agihkan pada bila – bila masa. Pilih waktu bekerja sendiri, pada sebelah pagi, petang atau malam mengikut kesesuaian masa anda.

Contoh - Contoh Tugasan

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, semakin banyak syarikat baru dan individu perseorangan menjalankan perniagaan atas talian. Permintaan terhadap pekerja jarak jauh (remote workers) meningkat dengan begitu mendadak dalam pelbagai bidang.

Di bawah ini adalah antara tugasan yang memerlukan banyak pekerja di rumah.

  • Data Entry
  • Words Typing
  • Translator
  • Proof Reading
  • Web Research
  • Virtual Assistant
  • Market Survey
  • Copywriter
  • Copy Typing
  • Transcription
  • Content Writer
  • Banyak lagi...

Contoh Kekosongan Jawatan

Di bawah adalah contoh senarai kekosongan jawatan yang memerlukan pekerja di rumah. Senarai jawatan di paparkan bersama tajuk jawatan, keterangan jawatan, bajet gaji bagi kerja tersebut.

Gaji Dalam Dolar Amerika

Upah bagi setiap kerja tak sama, ada yang murah dan ada yang mahal. Ia bergantung pada bajet majikan itu sendiri dan jenis kerja yang di tawarkan. Nilai upah yang biasa di tawarkan adalah antara beberapa puluh ke beberapa ratus bagi setiap projek. Bagi projek yang lebih sukar atau memerlukan masa lebih panjang untuk di siapkan, ada yang mencecah ribuan dolar untuk satu – satu projek.

Oleh sebab majikan dari seluruh dunia, upah di bayar dalam nilai US Dolar. Ia bagus kerana dengan kadar tukaran matawang sekarang, pekerja dari negara seperti Malaysia dapat menjana pendapatan berlipat kali ganda walaupun jumlah upah dan projek yang di laksanakan sebulan tidak banyak.

Jaminan Kami

Kami memberi jaminan yang anda tidak akan terlibat dalam sebarang urusan yang salah di sisi undang – undang Malaysia & Antarabangsa. Semua kerja yang di cadangkan dalam panduan adalah melalui sumber yang sah.

Jadi anda tidak perlu risau tentang kesahihan kerja yang di tawarkan kepada anda nanti.

  • Tidak akan terlibat dengan sebarang Skim Cepat Kaya
  • Tidak akan terlibat dengan jual beli matawang (forex)
  • Tidak akan terlibat dengan perniagaan MLM atau piramid
  • Tidak akan terlibat dengan sebarang perniagaan online/offline

Di Bayar Untuk Bekerja

100% kerja di rumah yang tulin dan asli serta di bayar untuk setiap kerja yang di selesaikan.

Anda di bayar untuk menyelesaikan kerja yang di beri. Bukan untuk menyertai sebarang proram buat duit, reseller, affiliate, MLM dan pendek kata anda tak perlu menjual apa jenis produk sekali pun.

Anda tidak sama sekali akan terlibat dengan sebarang transaksi jual beli atau sebarang perniagaan antara syarikat dengan pelangan. Sebaliknya anda di bayar untuk bekerja dan menyelesaikan tugasan yang di beri bagi pihak syarikat.

Kerja di Rumah Sebagai Alternatif

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, berjuta – juta orang telah hilang pekerjaan di seluruh dunia akibat kemelesetan ekonomi global! Dengan adanya internet sebagai kemudahan operasi yang murah & pantas, banyak syarikat beralih daripada mengaji pekerja tetap kepada pekerja di rumah.

Terdapat lebih 100,000 peluang pekerjaan baru di rumah telah di wujudkan bagi mengatasi masalah kekurangan pekerjaan setiap tahun. Ini bukan sahaja memberi peluang pekerjaan kepada orang ramai, syarikat juga dapat mengaji pekerja yang berkualiti tanpa had sempadan.

Ia adalah peluang baik untuk anda jika bercadang mencari pekerjaan alternatif atau sumber pendapatan kedua di samping pekerjaan sedia ada sekarang. Malah, ramai yang menjadikan ia sebagai sumber pendapatan utama kerana ia jauh lebih lumayan berbanding kerja biasa.

Permohonan Kerja

Untuk memohon kerja ini adalah percuma. Anda tidak perlu membayar bagi mendapatkan jawatan yang di tawarkan. Semua jawatan ini berkonsepkan pelantikan sementara dan tidak terikat dengan sebarang kontrak.

Boleh memohon berapa banyak tugasan pada satu – satu masa. Lebih banyak tugasan yang di ambil, lebih banyak bayaran upah yang akan di terima.

Tawaran Kerja Harian

Tawaran kerja datang dari seluruh dunia & mengunakan B.Inggeris. Anda tidak bekerja dengan kami, tetapi dengan syarikat – syarikat dan individu dari serata dunia yang memerlukan pekerja dari rumah seperti anda.

Kami hanya menyediakan panduan asas & kemas kini senarai tawaran kerja daripada pelbagai platform setiap hari untuk anda. Kami akan berikan panduan yang kami sediakan untuk persiapan diri anda untuk berhubung dengan majikan – majikan tersebut.

Tanggungjawab kami untuk memastikan anda telah bersedia untuk di perkenalkan kepada majikan – majikan yang perlukan pekerja di rumah.

Sumber Tawaran Kerja

Sila ambil perhatian, anda tidak bekerja dengan kami tetapi dengan majikan yang mengirimkan tawaran kerja di platform – platform yang kami cadangkan dalam panduan. Kesemua platform yang di cadangkan sudah di kenal pasti mempunyai rekod yang baik, boleh di percayai dan dapat menyediakan jumlah tawaran kerja yang cukup untuk anda mula bekerja di rumah.

Untuk memudahkan ahli, kami akan senaraikan lebih 25,000 tawaran kerja terkini setiap bulan daripada platform terpilih ke laman ahli. Anda cuma perlu login ke laman ahli dengan kerap dan pilih tawaran kerja yang bersesuaian untuk memohon terus kepada majikan.

Proses Pembayaran Upah

Bayaran upah di bayar setelah kerja di selesai, kebiasaan dalam tempoh beberapa hari selepas tugasan di sahkan dan luluskan oleh majikan. Anda boleh juga memohon untuk mendapatkan bayaran pendahuluan daripada syarikat sebelum memulakan kerja.

Ada juga syarikat yang membayar mengikut jumlah jam bekerja. Tugasan dan projek jenis ini, memerlukan anda bekerja dalam talian melalui sistem yang di sediakan bagi merekod masa bekerja dan juga perkembangan projek yang di beri.

Bayaran upah di bayar melalui Paypal. Pendaftaran untuk membuka akaun PayPal adalah percuma. Panduan ada di sediakan dalam laman ahli untuk membantu anda. Pembayaran di buat kepada anda serta merta setelah tugasan di selesaikan dan di sahkan oleh majikan, tak perlu tunggu hujung bulan untuk terima bayaran upah.

Gaji anda di bayar terus oleh majikan atau platform yang menyediakan kerja tanpa melalui kami.

Soalan – Soalan Lazim (FAQ)

  • Berapa pendapatan boleh di perolehi?

    Upah adalah berbeza bagi setiap projek, pendapatan anda bergantung kepada nilai tugasan yang di tawarkan. Upah bagi projek mudah dan masa singkat adalah antara $10 – $50, manakala projek yang lebih lama mencapai ribuan dolar.


  • Saya kena jual produk apa?

    Tak perlu jual apa – apa kerana anda bukan berniaga tetapi bekerja untuk menyelesaikan tugasan yang di beri.
  • Saya tidak mempunyai komputer, boleh saya join?

    Ya boleh, anda boleh menyiapkan tugasan yang anda dapat di cybercafe atau di mana sahaja yang membolehkan anda akses kepada komputer & internet. Tapi kami galakan anda guna komputer sendiri jika ada.
  • Berapa banyak projek boleh saya memohon?

    Anda boleh memohon seberapa banyak projek yang anda mahu. Tapi sila pastikan anda boleh selesaikan tugasan yang di beri. Kami sarankan anda mohon tidak lebih dari 10 projek seminggu, bagi memastikan anda dapat selesaikan dengan baik.
  • Adakah saya perlu mencari orang?

    Tidak, Jobdirumah bukan program cari orang. Anda di ajar cara untuk mendapatkan kerja sebenar yang boleh di lakukan di rumah bukan mencari downline untuk mengembangkan rangkaian perniagaan.
  • Saya langsung tak pandai B.Inggeris, boleh ke join?

    Maaf, pengunaan B.Inggeris adalah perlu untuk berkomunikasi dengan majikan & menyelesaikan tugasan. Tidak perlu fasih, tapi perlu sekurang – kurang anda boleh faham arahan yang majikan beri. Guna “Google Translate” untuk rujukan jika ada perkataan yang tidak di fahami.
  • Saya dari Singapura, boleh join?

    Ya boleh. Kami ada ramai pelangan dari Singapura, Indonesia, Brunei, Thailand, Philippine dan beberapa negara lain.
  • Boleh saya datang ke pejabat?

    Maaf, kami tidak mempunyai pejabat. Kami bukan sahaja menjual panduan bekerja di rumah, malah kami juga 100% bekerja dan beroperasi dari rumah. Laman web ini kedai kami dan ruang siber pejabat kami.

Tarikh Untuk Mula Kerja

Anda boleh mula mohon kerja yang sesuai sebaik sahaja anda selesai mengikuti panduan yang akan kami berikan nanti. Kami telah menyediakan program latihan asas bagaimana untuk mendapat pekerjaan dalam talian yang sah. Maksud saya, pekerjaan yang sebenar iaitu anda di bayar untuk kerja yang anda lakukan.

Kami galakan anda baca panduan beberapa kali supaya anda dapat memahami proses – proses yang terlibat dan perlu di ketahui sebelum membuat permohonan untuk bekerja dengan tawaran kerja oleh majikan. Luangkan masa sehari atau dua untuk mengulang kaji, ikuti video tutorial yang di sediakan dan apabila anda sudah bersedia baru hantar permohonan ke kerja yang sesuai dengan anda.

Belum Pasti Bagaimana JDR Berfungsi?

Anda mungkin masih sedikit kurang jelas tentang bagaimana semua ini berfungsi, tetapi jangan bimbang, kami akan berada di sana untuk membimbing anda. Di bawah adalah proses bagaimana JDR akan membantu anda mencari kerja di rumah sebenar dan mendapatkan bayaran setimpal untuk titik peluh anda.

Jobdirumah bukan agensi atau platform carian kerja. Kami menyediakan dan menjual panduan asas kepada sesiapa yang berminat untuk mencari kerja di rumah melalui sumber yang sah dan sahih.

  • Selepas daftar, username dan password untuk ke laman ahli akan di emelkan pada anda.
  • Kami akan beri panduan asas sebagai persiapan untuk bantu anda mula bekerja di rumah.
  • Kemudian anda akan di beri ratusan senarai tawaran kerja kosong melalui laman web.
  • Selepas selesai tugasan, anda terima bayaran upah melalui Paypal, Cek atau deposit tunai.

Cuba Yang Terbaik & Berusaha

Satu-satunya perkara yang kami minta jika kami perkenalkan anda kepada syarikat-syarikat ini adalah, anda akan cuba yang terbaik dan berusaha.

Anda juga perlu membaca beberapa kali keseluruhan panduan & menonton tutorial video yang di sediakan sebelum mula menghantar permohonan kerja yang di inginkan.

Oleh itu kami hanya mencari calon yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi, boleh bekerja tanpa pengawasan, berdisiplin, mampu mengikut arahan dan sanggup bekerja keras dalam kerja yang di lakukan.

Jangan sertai kami jika anda tidak memenuhi syarat kelayakan yang kami nyatakan di atas supaya anda tidak berasa tertipu di kemudian hari. Sila baca laman ini berulang kali dan faham apa yang di tawarkan sebelum buat keputusan untuk menyertai kami.

Sila ambil perhatian, walaupun ia pekerjaan di rumah situasi tetap sama seperti kerja biasa. Majikan tetap mahu mencari calon pekerja yang berkualiti dan terbaik sahaja. Hanya calon yang mampu buat terbaik sahaja di alu – alukan untuk menyertai kami.

Kami tidak menawarkan atau menjanjikan sebarang pekerjaan, tetapi panduan dan bimbingan cara di mana dan bagaimana untuk mendapatkan kerja di rumah dari sumber – sumber yang betul. Semua kerja – kerja di rumah ini adalah kerja di rumah sebenar, namun ia bergantung pada usaha, kelayakan dan kesungguhan anda sendiri untuk mendapatkan seberapa banyak tugasan yang anda mahu setiap bulan.

Kami beri anda senarai kekosongan kerja setiap hari, apa yang anda perlu buat adalah buat permohonan dan selesaikan tugasan seperti yang di arahkan oleh majikan jika anda layak dan di beri tugasan tersebut oleh majikan.

Panduan Jobdirumah

Kami menyediakan panduan lengkap kerja di rumah kepada yang berminat untuk mencari pekerjaan di rumah daripada sumber – sumber yang di sahkan tulin dan betul.

Panduan ini akan mengajar anda langkah demi langkah bagaimana untuk mula bekerja di rumah tanpa menjual produk atau menyertai sebarang program buat duit.

Panduan ini adalah dalam bentuk DIGITAL, anda akan dapat mengakses panduan ini di laman web ahli selepas kami aktifkan keahlian anda nanti.

Username dan Password akan di emel dan anda boleh ikuti Panduan JDR serta – merta.

Anda Akan Dapat:

  • Panduan bertulis tentang di mana, cara apa dan bagaimana mendapatkan kerja di rumah.
  • Maklumat asas perkara yang perlu di sediakan sebelum membuat permohonan kerja.
  • Video tutorial cara buat permohonan kerja yang ahli fikir sesuai dengan kelayakan.
  • Tip cara mencari kerja di rumah yang tidak bersangkut paut dengan perniagaan online.
  • 25,000 senarai kekosongan kerja setiap bulan dari majikan di seluruh dunia dengan percuma.
  • Kemas kini senarai tawaran kekosongan terkini dari majikan secara percuma setiap hari.

Hanya RM50 Sekali Sahaja

Panduan JDR di jual pada harga hanya RM50.00 sahaja (bayaran tidak dikembalikan). Anda akan mempunyai akses penuh ke laman ahli untuk mengikuti keseluruhan Panduan JDR bagi membantu anda untuk mula bekerja di rumah.

Anda boleh mula hari ini juga sebaik sahaja menerima pengesahan daripada kami. Bayaran yang di kenakan ini adalah untuk pembelian panduan asas dan video tutorial.

Perhatian, harga ini mungkin akan di naikan tidak lama lagi.

Kenapa Kena Bayar?

Supaya anda tidak salah faham, kami ingin nyatakan sekali lagi bahawa kami tidak menawarkan atau menjanjikan sebarang pekerjaan dan kami juga bukan agensi pekerjaan. Bisnes kami adalah menjual maklumat dalam bentuk panduan bertulis dan video tutorial cara mendapatkan kerja di rumah dari sumber – sumber yang di sahkan betul.

Untuk mudahkan pelangan dan ahli, kami akan tolong senaraikan tawaran kerja baru yang telah di kumpul ke laman ahli setiap hari. Sistem kami secara automatik akan mengemas kini tawaran kerja terbaru setiap minit. Jika ada kerja yang sesuai ahli boleh buat permohonan pada majikan.

Ia bertujuan supaya ahli kami dapat memilih kerja di rumah yang disahkan betul dan lebih mudah buat pilihan. Proses ini sama macam cari kerja biasa, majikan akan lihat permohonan dan kalau layak mereka akan beri kerja. Bezanya semua kerja ni boleh di buat di rumah.

Pembayaran yang anda lakukan untuk membeli Panduan Jobdirumah itulah kami gunakan untuk menampung semua kos operasi dan menyediakan perkhidmatan ini. Jika anda bandingkan kami dengan syarikat lain, harga kami adalah jauh lebih rendah dan hanya sekali sahaja.

Testimoni Ahli Jobdirumah

Ini adalah beberapa testimoni daripada ahli - ahli jobdirumah. Ia di hantar sendiri oleh pelangan yang sudah menjadi ahli dan berpuas hati dengan produk dan bimbingan kami. Ada ramai ahli yang berpuas hati dan mereka suka rela mengirimkan testimoni untuk di kongsikan dengan anda.

— Siti Rohani Bt Ramali (27) Kota Kinabalu
Saya sangat berpuas hati kerana banyak peluang pekerjaan yang di tawarkan boleh job di rumah.Terutama sekali bahagian administrative dan juga data entry..terima kasih kepada JDR kerana membuka Mata saya untuk merebut peluang yang Ada..sekali lagi terima kasih JDR.
— Nur Nabilah Rina Bt Kher Johari (21) Klang
Saya amat berpuas hati dengan informasi yang diberikan dari pihak jobdirumah kerana seperti yang dapat diperhatikan, semua maklumat yang perlu diketahui amat lah lengkap dilampirkan. Tambahan pula dengan video-video tutorial yang disediakan.
— Nur Athirah Hamdan (25) Ipoh
Buat kali pertama saya menceburkan diri dalam kerjaya di rumah. Jobdirumah merupakan cikgu pertama saya bagi mengenali dunia kerjaya di rumah. Saya banyak belajar perkara baru dan saya juga banyak mendapat iklan kerja yang sesuai dilakukan di rumah. Jobdirumah membuka mata saya tentang kerjaya dari rumah wujud kerana selama ini saya tidak yakin akan kerjaya seperti ini.
— Amirul Hakim (20) Port Dickson
Berjaya peroleh RM15,000 selama 2 bulan dan terima sebanyak 32 projek. Ianya sangat susah, susah, susah. Tetapi jika anda berusaha, dan profile anda sangat menakjubkan, pasti majikan terima anda untuk bekerja.
— Jamie (24) Muar
Mula2 saya tak percaya. Takut jugak melayang RM50 kalau kena tipu kan.. Tapi... sekarang saya boleh kumpul lebih kurang RM1200 sebulan dengan bekerja sambilan sahaja. Dan skrg dah 6 bulan saya bekerja sambilan. sangat happy. Jobdirumah ni bukan pemberi kerja. Dia bagi kita ilmu, cara mcmana nak dpt kerja. AMATLAH PENTING baca tutorial dia banyak kali sampai faham. Ikut bebetul. in shaa Allah.

PENAFIAN TESTIMONI:
Tiada jaminan keputusan hasil daripada mengunakan ilmu yang ada dalam Panduan Jobdirumah adalah sama kerana setiap orang tidak sama, anda mungkin berjaya mendapat kerja atau anda mungkin juga langsung tidak berjaya mendapat sebarang kerja selepas mengikuti panduan. Testimoni – testimoni oleh pelangan sebelumnya tidak boleh di gunakan sebagai kayu pengukur tentang jaminan hasil yang akan anda perolehi.

Objektif Jobdirumah

Memberi pendedahan awal dan asas kepada rakyat Malaysia bagaimana untuk bersaing secara sihat dengan semua bangsa dari seluruh dunia dan melahirkan pekerja – pekerja berkualiti, berkemahiran dan juga berpendapatan tinggi melalui kerja di rumah.

Kami punya pengalaman lebih 10 tahun dalam bidang Home Based Business dan Internet Marketing. Dalam tempoh itu kami ada banyak pelangan dari pelbagai latar belakang di antaranya wanita – wanita yang dahulu mempunyai karier profesional dalam pelbagai bidang.

Tetapi di sebabkan sudah berkahwin dan mempunyai anak, mereka ini tidak lagi bekerja. Di atas permintaan mereka – mereka inilah kami wujubkan Jobdirumah.com. Bukan sahaja mereka dapat mencari pendapatan tambahan, malah ada banyak masa untuk bersama anak – anak dan keluarga.

Nak Join Tapi Was – Was?

Kami faham jika anda tidak yakin sama ada Jobdirumah ini betul atau sekadar scam. Kami juga tidak memaksa anda untuk join kami dan tidak juga menjanjikan yang anda akan mendapat sebarang kerja apabila menyertai kami.

Keputusan adalah di tangan anda sendiri. Anda ada hak untuk selidik dulu tentang kami. Jika testimoni di atas tidak cukup untuk meyakinkan anda, sila Google untuk siasat lebih lanjut. Anda akan jumpa banyak review dan pendapat peribadi daripada ramai orang yang sudah menjadi pelangan kami.

Panduan Jobdirumah adalah untuk membimbing anda bagaimana mendapatkan kerja di rumah iaitu tanpa perlu menjual produk, menaja ahli baru, melakukan promosi dan sebagainya. Kerja yang di senaraikan dalam laman web ini adalah sama seperti kerja yang biasa. Anda buat kerja dan di bayar gaji untuk kerja yang anda lakukan.

Kami juga telah di review oleh ratusan blogger yang menjadi pelangan. Anda boleh jumpa banyak blog – blog yang menulis review berdasarkan pandangan peribadi mereka tentang kami di Google. Review² ini di tulis oleh blogger yang sudah menjadi pelangan serta mengambil manfaat daripada maklumat dan ilmu yang kami sediakan.

Malah sebilangan dari mereka menjana ribuan dolar setiap bulan hasil daripada ilmu yang mereka pelajari daripada Panduan JDR. Sejak mula di perkenalkan, kami sudah membantu lebih daripada 30,000 orang menjana pendapatan dengan bekerja di rumah.

Kenapa Perlu Join?

Memang ada banyak tawaran kerja di rumah kalau anda buat carian di internet, tapi kebanyakan adalah jenis perniagaan di rumah yang memerlukan anda menjual, beriklan atau mencari peserta baru. Jika anda tak tahu di mana hendak mula, anda pasti akan di sajikan dengan bisnes di rumah dan bukan kerja di rumah seperti yang anda harapkan.

Walaupun kedua – dua bidang Berniaga Di Rumah dan Bekerja Di Rumah boleh di lakukan dari rumah, tapi ia punya maksud yang sedikit berbeza. Oleh itu dengan membeli Panduan Jobdirumah dan menjadi ahli Jobdirumah (JDR), kami akan tunjukan kepada anda jalan dan cara Di Mana dan Bagaimana untuk mendapatkan kerja – kerja di rumah dan bukannya bisnes di rumah.

Malah kami akan tolong carikan tawaran kerja baru dan kumpulkan di satu tempat untuk memudahkan anda membuat pilihan kerja yang sesuai kemahiran dan minat anda.

Mula Hari Ini Juga!

Tempat yang ada hanya khas untuk orang yang benar – benar serius mahu bekerja di rumah sahaja. Jika anda sanggup bekerja keras untuk berjaya dalam bidang ini, kami alu – alukan anda menyertai kami.

Username dan Password untuk akses ke Panduan Jobdirumah di laman ahli akan di emelkan sebaik sahaja kami mengesahkan pembelian. Anda hanya login dan ikuti panduan ini serta merta dari rumah atau di mana sahaja.

Tempat Adalah Terhad

Sertai kami hari ini juga untuk dapatkan manfaat dari produk dan perkhidmatan yang di sediakan oleh Jobdirumah. Tempat yang ada, hanya khas untuk orang yang benar – benar serius mahu bekerja di rumah sahaja.

Tinggal hanya 4 kekosongan sahaja lagi untuk hari ini.

Jika anda betul-betul serius mahu bekerja di rumah, anda perlu sertai kami sekarang!

JOIN KAMI SEKARANG!

Hanya RM50.00 Sekali Sahaja

Daftar sekarang dan kita jumpa di dalam laman ahli sebentar lagi. Kami jamin anda akan menemui nilai yang terbaik dan manfaat dari tawaran ini. Selepas mengisi borang dibawah, anda akan di bawa ke laman pembayaran. Akses akan di aktifkan serta merta secara automatik selepas bayaran berjaya.

Data Entry | Words Typist | Web Research | Copywriter | Translator | Virtual Assistant | Proof Reader | Transcription | Copy Typing | Market Survey | Customer Service | Content Writer
Hakcipta Terpelihara © 2011 - Jobdirumah.com
Kliks Solution (SSM: 001762546-A) 18-2A, Jalan Pandan Indah 4/33, 55100 K.Lumpur, MY.
Emel: jdr(@)jobdirumah.com | Tel/Sms/WhatsApp: +60102098444 (Isnin - Jumaat, 9am-5pm)
Tentang Kami | Affiliate | Terma & Syarat | Polisi Privasi
DMCA.com Protection Status

PENAFIAN PENDAPATAN:
Setiap usaha telah dibuat dengan tepat mewakili produk ini dan potensinya. Walaupun industri ini merupakan salah satu daripada segelintir di mana seseorang boleh menulis cek sendiri dari segi pendapatan, tiada jaminan bahawa anda akan memperoleh apa-apa jumlah wang yang tertentu dengan program ini. Contoh-contoh yang disebut dalam bahan-bahan ini tidak boleh ditafsirkan sebagai suatu janji atau jaminan pendapatan. Pendapatan potensi sepenuhnya bergantung kepada orang yang menggunakan senarai kami. Kami tidak bermaksud untuk menonjolkannya sebagai "skim cepat kaya."

Tahap kejayaan dalam mencapai keputusan yang didakwa dalam bahan kami bergantung kepada masa yang anda luangkan untuk kerja, program, idea dan teknik yang disebut, kewangan anda, pengetahuan dan kepelbagaian kemahiran. Oleh kerana faktor-faktor ini berbeza-beza mengikut orang perseorangan, kami tidak dapat menjamin kejayaan anda mahupun tahap pendapatan atau mendapatkan sebarang pekerjaan. Kami juga tidak bertanggungjawab ke atas sebarang tindakan anda.

Bahan-bahan dalam produk dan laman web kami mungkin mengandungi maklumat yang meliputi atau berdasarkan kenyataan berpandangan ke hadapan mengikut pengertian akta sekuriti tindakan undang-undang reformasi 1995. Kenyataan berpandangan ke hadapan memberikan jangkaan atau ramalan peristiwa masa depan. Anda boleh mengenal pasti kenyataan sebegini dengan menyedari hakikat bahawa mereka tidak berkaitan dengan sebarang fakta sejarah atau semasa. Ia menggunakan perkataan seperti "menjangkakan," anggaran "," "jangkakan," "projek," "berhasrat," "merancang," "percaya," dan kata-kata lain dan syarat-syarat yang mempunyai maksud yang sama berkaitan dengan penjelasan mengenai potensi pendapatan atau prestasi kewangan.

Sebarang dan semua kenyataan yang berpandangan jauh di sini atau pada sebarang bahan jualan kami adalah bertujuan untuk meluahkan pendapat kami mengenai potensi pendapatan. Pelbagai faktor penting dalam menentukan keputusan sebenar anda dan tiada jaminan dibuat bahawa anda akan mencapai keputusan yang serupa dengan kami atau sesiapa lain, sebenarnya tiada jaminan dibuat bahawa anda akan memperoleh sebarang hasil dari idea dan teknik yang terkandung dalam bahan produk kami.

Keputusan mungkin berbeza-beza, dengan apa-apa kerja atau peluang, anda boleh membuat lebih banyak atau kurang. Kejayaan dalam SEBARANG kerja atau peluang adalah hasil kerja keras, masa dan pelbagai faktor-faktor lain. Tiada nyata atau jaminan tersirat pendapatan dibuat apabila membeli mana-mana produk yang disenaraikan di laman web "jobdirumah" atau mana-mana program affiliate atau laman web.